اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطانِ الرَّجيمِ * بِسْمِ اللهِِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

يا اَيُّهَا النّاسُ قَدْ جاءَكُمُ الرَّسُولُ بِالْحَقِّ مِنْ رَبِّكُمْ فَآمِنُوا خَيْراً لَكُمْ وَ اِنْ تَكْفُرُوا فَاِنَّ لِلَّهِ ما فِی السَّماواتِ وَ الْاَرْضِ وَ كانَ اللهُ عَليماً حَكيماً﴿۱۷۰﴾

     ترجمه: ای مردمان به تحقیق آورد شما را رسول الله حق و حقیقت از جانب پروردگارتان، پس ایمان آورید که بهتر است برای شما و اگر کافر شوید، پس همانا برای خداوند است آنچه در آسمانها و زمین است و هست خداوند دانای حکمت کردار﴿۱۷۰﴾

     شهادت پنجمین امام و هفتمین معصوم، حضرت امام محمّد باقر(عَلَيهِ السَّلام) به پیشگاه مقدّس و منوّر فرزنـد بزرگوارشـان حضرت ولیّ عصر(عجِّل ­اللهُ­ تعالی ­فَرَجَهُ ­الشَّريف) و تمـام پیروان حقیـقی و منتظران واقـعی علی ­الخصوص خواهران محترم تسلیت عرض می­شود. «خداوند به مقرّبین درگاهش توفیق تأسّی حقیقی از آن بزرگواران به همۀ ما مرحمت بفرماید».

     همچنین عید مقدّس عرفه و عید سعید قربان به پیشگاه منوّر و مقدّس حضرات انبیاء و اوصیاء(عَلَيهِم­ السَّلام) بالأخص وجود مبارک حضرت پیـامبر اسلام(صَلَّی­ اللهُ­ عَلَيهِ­ وَ ­آلِهِ) و آل طاهرینشان تبریک و تهنیت عرض می شود. «خداوند حقیقت این اعیاد عظیم را که رسیدن به بندگی و عبودیّت است، به همۀ ما مرحمت بفرماید».

     شهادت جناب مسلم بن عقیل نيز که مصادف بـا روز مقدّس عرفه می­باشد، تسلیت عرض می شود. «خداوند به مقرّبین درگاهش توفیق تأسّی حقیقی از انسان های کامل به همۀ ما مرحمت بفرماید».