بحمدالله با فضل و یاری پروردگار متعال و توجّهات حضرات معصومین(عَلَيهِمُ­ السَّلام) سایت قرآنی به دست عزیزان جوان، راه­ اندازی شد و خداوند به برکت آن بزرگواران و تلاش پیگیر جوانان عزیز، این مهم را تحقّق بخشید. ایشان با این عمل خیر، عالی­ترین باقیات صالحات را برای خود رقم زدند «يَوْمَ تَرَى الْمُؤْمِنينَ وَ الْمُؤْمِناتِ يَسْعى‏ نُورُهُمْ بَيْنَ اَيْديهِمْ وَ بِاَيْمانِهِم‏»[1] و سایر افرادی که بعد از اینان، از این سایت استفاده می­کنند و مادام کـه بـه تعـالیم ایشان عمل می­شود و بهره ­برداری می­شود، به نامۀ اعمال ایشان واریز می­شود و حساب ایشان با قرآن و اهل بیت(عَلَيهِمُ­ السَّلام) است و حقیقتاً که خداوند از اینان قدردانی و تشکر خواهد فرمود. امّا از باب خیرخواهی، از سایر خواهران و جوانان عزیز نیز درخواست می­شود که به این قافلۀ قرآنی و اهل بیتی بپیوندید و به این طریق عمرتان را ارزشمند کنید «از شما حرکت، از خدا برکت». یقین بدانید اموری که برای خداست، برکتش هم به دست خداوند است. گرچه اوّلین و مهم­ترین وظیفۀ زن، همسرداری و رسیدگی به همسر و فرزندان است، ولی فعالیّت در اموری که در مسیر رضایت پروردگار قرار دارد، موجب برکت در وقت و نیرو می­شود و این امر با محاسبات ظاهری قابل مقایسه نیست. آری توکل به خداوند و یاری و نصرت دین پروردگار، یاری و نصرت پروردگار را به دنبال دارد «اِنْ تَنْصُرُوا اللهَ يَنْصُرْكُم‏»[2]، «وَ الَّذينَ جاهَدُوا فينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا»[3]. به راستی حیف است که انسان عمر گران­قدر خود را که سرمایۀ ارزشمند در دست اوست و می­تواند با آن سرای باقی را کسب نماید، در امور غیر مفید و بطالت تلف نماید و تا پاسی از شب با برنامه­ های غیر مفید رایانه ­ای یا گوشی­ های همراه مشغول گردد که در این صورت، اندوه و حسرت ممدود در «يَوْمَ الْحَسْرَة»[4] و «يَوْمُ التَّغابُن‏»[5] به دنبال خواهد داشت. گرچه تمام برنامه­ های فضا­های مجازی، غیرمفید نیستند، ولی حقیقتاً توجه نماییم که تا چه حدّ از این برنامه­ ها استفادۀ مثبت و مفید می­نماییم.

     «بارالهـا! بـه روان مقدّس حضـرت محمّـد و آل محمّـد(صَلَّی­ اللهُ ­عَلَيهِ­ وَ­آلِهِ) درود فرسـت و در امر ظهـور و فـرج مـولا و مقتـدایـمـان حضرت ولیّ­ عصر(عجِّل­ اللهُ­ تعالی­ فَرَجَهُ­ الشَّريف) تعجیل بفرما. پروردگارا! توفيق بيداری از خواب گران غفلت و توبۀ حقيقی از تمام خطاها و قصورها و معاصی به همۀ ما مرحمت بفرمـا. خداوندا! توفيق تأسّی از انسان­های کامل در تمام زمینه ­ها و رسیدن به مقام کوثر به همۀ ما عنایت بفرما. پروردگارا! توفیق صبر و شکر و تسلیم و رضا بر تمام داده­ها و مواهب و نعمت­ها و تمام مصائب و مشکلات به همۀ ما کرامت بفرما. بارالها! توفيق کسب سرمایۀ ایمان و تقوا و اخلاص و یقین به همۀ ما مرحمت بفرما. به بیماران مؤمنین شفای عاجل عنایت بفرما. اموات محترم غریق رحمت بفرما. به مسلمانان ستمدیده علی ­الخصوص مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه و يمن نجات کرامت بفرما».

 

 

«بِالنَّبِيِّ مُحَمَّدٍ وَ عِتْرَتِهِ الطّاهِرينَ

صَلَواتُکَ عَلَيهِ وَ عَلَيهِمْ اَجْمَعينَ»

 

 

[1]- روزی که می بينی مردان و زنان مؤمن را که می­شتابد (حرکت می­کند) نور ایشان در پیش رویشان و در سمت راستشان (مبارکه حدید/۱۲).

[2]- اگر ياری کنيد خداوند را، ياری می کند شما را (مبارکه حضرت محمّد(صَلَّی­ اللهُ­ عَلَيهِ ­وَ­آلِهِ)/7).

[3]- و کسانی که مجاهده کردند در راه ما، البته البته هدایت می­کنیم ایشان را به راه های خودمان (مبارکه عنکبوت/۶۹).

[4]- روز حسرت (مبارکه مریم(سَلامُ­ اللهِ­ عَلَيها)/۳۹).

[5]- روز مغبونيّت (مبارکه تغابن/۹).